piątek, 2 maja 2014

Mrs.X

Mrs. X - rozwiązanie zagadki tajemniczego napastnika.

Na początku sama nie wiedziałam o co chodzi i się cholernie bałam :/
Właśnie wtedy zobaczyłam to zdjęcie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/10154333_654787404574424_3537771632036617130_n.jpg

Postanowiłam spisać link do twitlongera i wyszło mi to: http://www.twitlonger.com/show/k5l37

Widzicie? Ten sam adres. Przetłumaczyłam to i wyszło takie coś:

jego opublikowano Pan X jest tumblr kilka minut temu ..

Jestem delegowania tak wcześnie , bo robi się daleko od dłoni .

Jesteśmy , i nas samych mistrzów naszego własnego zniszczenia . Jesteśmy dosłownie rozrywając się w szwach , a my jesteśmy zbyt koncentruje obwinianie innych ludzi nawet sobie z tego sprawy . Zacząłem ten Pan X działalność jako ostrzeżenie . Historycznie , w obliczu przeciwności ludzie mogą spotkać się na wspólnym celu . W obliczu problemu , nawetnajdłuższa wrogów mogą stać się przyjaciółmi na tyle długie , aby rozwiązać problem miałem nadzieję, że jeśli przestraszony ten fandom do myślenia, że ​​coś się stanie z chłopców , możemy zjednoczyć się dla nawet chwilę i starają się rozwiązać problem .

Powinienem wiedzieć lepiej niż myśleć, że może coś w tym stylu . Jestem całkowicie zniesmaczony wszystkich w tym fandomie . Nie mogłem nawet poczekać do 03 grudnia , aby opublikować to, ponieważ w ciągu zaledwie 24 godzin , wszystko nasiliły to zbyt daleko . Martwię się o to, co by się stało, gdybym czekał. Mam zamiar być naprawdę cliche na chwilę i zacytować Lincoln, "dom skłócony nie może stać . " Jesteśmy tak podzielone , że jest śmieszne . I nie mówię tylko o Larrym vs Elounor albo . Ten Fandom jest tak podzielone , że to nic dziwnego, że się rozpada . Każdy ma swoje zdanie o wszystkim mających do czynienia z chłopcami .

Stawiamy je w małych pudełkach , zmuszając nasze osobiste pomysły na nich i ich dusi . Nie będą w stanie obsługiwać go na dłużej . Mamy stereotyp ich i zmusić nasze opinie na ich temat . Nie możemy tego zrobić! Są prawdziwe, żywe osoby . Są to ludzie , a nie znaki w serialu lub filmu . Mają życie, uczucia i myśli . Nie możemy manipulować ich do naszych oczekiwań . Pomyśl o wszystkich ciśnieniem , które wprowadza się na ciebie codziennie .

Pomyśl o rodziców , trenerów , przyjaciół i innych ludzi cały nacisku na Ciebie. Nauczyciele , którzy chcą , aby uzyskać dobre stopnie , przyjaciół , którzy chcą , aby być cool , trenerów , którzy chcą Ci zrobić lepiej w zespole . Pomyśl , jak się czujesz z tym wszystkim ciśnieniem. Teraz pomnóż to przez około 4 mln . Wyobraź sobie, 4 mln ludzi, wywierają presję na Ciebie. Spodziewając się , aby działać w określony sposób . Myśleć pewne rzeczy , aby byćpewna osoba . Nikt z nas nie wie, chłopaków osobiście . Nikt z nas nie jest ich najlepszym przyjacielem , ich brat / siostra lub ich rodzice . Nikt z nas nie wie, co myślą , jak się czują i kim chcą być . Musimy zatrzymać ich kategoryzacji . Nie możemy kontrolować swoje życie tak, jakby to znaki , a my jesteśmy ich twórca .

Proszę , błagam cię zatrzymać i pomyśleć . Sensem tego fandomu jestmiłość One Direction . Powinniśmy być zjednoczeni przez wspólną sprawę . Zamiast tego jesteśmy zajęci martwiąc się o trywialne rzeczy , które nawet nie liczą . Jeśli nawet nie możemy zjednoczyć się nad czymś wszyscy miłości, niż to, co możemy zrobić .

Proszę rozprzestrzenić się. Ten Pan X umowa Zgłosiliśmy poza punkt , że mógłbym sobie wyobrazić . Nikt nie " spada " nikt nie umiera. Nic poza tym fandomie . I to wszystko nasza wina .

Jeśli masz jakiekolwiek pytania , proszę o kontakt. I przypadkowo rozpoczął ten bałagan i zamierzam ją skończyć .



Z poważaniem,

Sandra Xavier , Pan X


Rozumiecie? Jeżeli nie to Wam powiem. Tekst jest zawiły ale tu macie w wielkim skrócie.

Chodzi o to, że teraz dzielimy się na LS i ES. Ta dziewczyna właściwie Mrs.X chciała abyśmy złączyły nasze siły i razem rozwiązały problem. Rozumiecie?!

6 komentarzy:

  1. wczoraj Harry pisał na twiterze z prywatnego konta że nienawidzi management´u bo rujnuje mu życie i takie tam. W sensie, tak właściwie potwierdził fakt że jest zakochany w Lou i pisał teksty w stylu „moze gdy umrzemy bedziemy mogli byc razem” i to było takie smutne i destrukcyjne... Głownie chodzi mi o to że menegamennt no i „my” też troche rujnujemy chłopakom życie! Tzn. Dlaczego fandom jest podzielony na ls i es? Po co to? Czy to cos zmienia? Bedziemy odrzucać sie błotem(przy okazji ich tez) jak jakies dzieci w piaskownicy w imie „prawdy”? Nie potrafię tego zrozumieć, naprawdę. Jezeli mam byc szczera to hm... Właściwie nie jestem ani jedna ani druga. Słucham 1d dla ich GŁOSOW no i moze tez dla tego ze sa naprawde śmieszni;) no bo jak mozna nie lubic tych 5 idiotów? :D ale wracając. Powinniśmy pamietac o tym ze liczą sie umiejętności, to powinien byc nasz wyznacznik w lubieniu bądź nie lubieniu danych zespołow! Ich życiowe wybory nie powinny miec na to wpływu. Powinniśmy je po prostu szanować, lub chociaz starac sie tolerować. Oni tez sa tylko ludźmi. I naprawde Wkurza mnie to jak sobie mysle że oni czytaja te wszystkie obraźliwe komentarze. No bo jakie oni maja wtedy wyobrażenie o nas, fankach? Az wstyd! I jak sobie pomyśle o tym ze gdyby nie to ze sa sławni to własnie teraz mogliby byc w pełni szczęśliwa parą... Dlaczego odbieramy im ta możliwość? Mozliwosc pelni szczęścia? Maja sławe maja pieniądze. Dajmy im tez mozliwosc miłości. Nie bądzmy bezduszni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, zgadzam si z tb w sprawie, że ich nie można nie kochać <3 ale z resztą nie. NO LUDZIE CO WY MACIE Z TYM LARRY'M?! GDYBY CHCIELI TO BYŁOBY TAK JAKBY CHCIELI XDD OPANUJCIE SIĘ BO POWOLI ZACZYNAJĄ DENERWOWAĆ LS I ICH DOWODY -,-

      Usuń
    2. hm chyba zle mnie zrozumiałaś. Albo moze ja nie jasno się wyraziłam;) nie mowie tu o larry´m. Nie o to mi chodziło bardziej ogólnie jako związek. W sensie czy lou z eleanor czu lou z harry´m- dla mnie to bez roznicy ich zycie i te sprawy(no bo mimo wszystko jakims homofobem nie jestem nie? :) staram sie byc tolerancyjna i wgl.) Ale chodzi mi o to ze tak czy siak powinni miec prawo do szczęścia. Rozumiesz? Nie umiem pisac tak ładnie jak ty;p ale też z drugiej strony - chłopaki tez nie sa do konca fair no bo mogliby sie w koncu raz a porządnie określić a nie na jednym koncie na twitterze pisza ze nie sa razem a na drugim ze sa i tak ciągle. Zadyme robia wokoł siebie i niszczą psychikę zapalonym nastolatka ;p (taki żarcik- nie obraź sie za to;)) no. Mam nadzieje ze sie nieco wybroniłam w twoich oczach. Bo serio, nie bardzo chce byc postrzegana jako napalona-na-gejowski-związek-harrego&louisa-nastolatka. To troche głupie. Okey, trzymaj sie :)

      Usuń
    3. Sorry ;c myślałam że jesteś LS a mnie one już wkurzają. Nie potrafią zrozumieć, że może El i Lou są szczęśliwi. Mnie to nie obchodzi czy Larry jest prawdziwy czy nie. Liczy się ich szczęście :)))

      Usuń
    4. no dokładnie! :) ich życie ich decyzje. :))) ja nie jestem ani ls ani es. Po prostu słucham ich piosenek i śmieje sie z ich wygłupow. I tak wiem na 1000000000000% ze mnie nigdy nie poznają wiec co mnie obchodzą ich związki? ;p pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Na https://dragon-trailers-zwiastuny.blogspot.com/ pojawiła się notka z Twoim zamówieniem

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to nic, a dla mnie duża motywacja :)