piątek, 25 kwietnia 2014

Libster Award

No w końcu mam czas aby się Wam tym pochwalić ;)
Nominowało mnie sporo osób i czas to w końcu napisać:)

Pytania:

1.Ile masz lat?
13 :)
2.Jak długo jesteś Directioner?
Długo, wkrótce będą dwa lata ♥
3.Skąd jesteś?
Haha, z Polski xD a tak dokładniej mieszkam przy
Katowicach.
4.Co skłoniło cię do napisania bloga?
Hm... miałam już dwa blogi. Jeden usunęłam, drugi zawiesiłam.
Skłoniło mnie to, że lubię pisać i czasem mam jakiś 
fajny pomysł.
5.Skąd wziął się na niego pomysł?
Kidy zaczynałam byłam w trakcie czytania Pięknych Istot.
Kocham tą książkę <33 no i to też dlatego.
Bardzo podoba mi się ta książka i trochę się na niej wzorowałam.
Przykładem jest nasza Lena.
6. O czym marzysz?
Jest dużo rzeczy o których marzę.
Ale z pewnością jest to spotkanie 1D, LM i 5SOS.
Oczywiście marzę też o tym aby tego bloga ktoś czytał, a połowa
tego marzenia już się spełniła :)
7.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Prawdę mówiąc nie wiem dokładnie.
W tej chwili chciałabym być psychologiem. 
8.Masz rodzeństwo?
Tak,  młodszą siostrę <33
9.Masz zwierzęta?
Tak, chomika Pysia <33
10.Gdzie chciałabyś pojechać?
Zawsze chciałam jechać do Anglii i w te wakacje tam pojadę ^^
Na pewno chciałabym zwiedzić całą Polskę no i może pojechać
do Australii.
11.Do jakich fandomów jeszcze należysz?
Directioner, Mixer, 5SOSFam <33

Nominuję:
Co do tego u góry, po prostu kliknij na to  xd


1 komentarz:

  1. proszę o odpowiedź na maila związanego z wykonaniem zwiastunu

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to nic, a dla mnie duża motywacja :)