sobota, 17 maja 2014

Do pewnego mojego cudownego "fana"

Nie wiem czy widzieliście ten komentarz czy nie. Usunęłam go bo nie mogłam na niego patrzeć.
MAM NOMINACJĘ JAKO ALIEN. PROSZĘ TU MOŻNA PRZECZYTAĆ KILIK
I proszę jeżeli już przeczytaliście to wiecie o co chodzi. Powiem tak jak to zobaczyłam popłakałam się. Byłam bliska usunięcia bloga i całkowitym przestaniu pisania cokolwiek. Lecz po krótkiej rozmowie, nie powiem wam z kim, wzięłam się w garść. Postanowiłam, że wyrzucę wszystko z siebie.

 Na początku pogratuluję osobie która dała mi tą nominację.
KURWA IDEALNIE ŻEŚ TRAFIŁ.
Trafiłeś na osobę o słabej psychice, która nie wierzy w siebie i swoje możliwość. Dla której każda krytyka jest końcem świata. Osobę, która ma dużo problemów i kompleksów. Osobę, której okropnie dokuczano,  czasem ze względu na jej inne włosy i figurę. Która przez prawie pół roku nie rozmawiała z przyjaciółmi, którzy się od niej odwrócili.
KTÓRA MYŚLAŁA ŻE CHOĆ JEDNĄ RZECZ POTRAFI ZROBIĆ.
Osoba ta prawdopodobnie będzie musiała jeździć na różne kursy dowartościowania się i prawdopodobne wizyty u psychologa.
NIE USUNĘ BLOGA, A CHUJ CI W DUPĘ. MOŻECIE TERAZ MYŚLEĆ E WCALE NIE JESTEM TAKA SŁABA ALE TO TYLKO POZORY NA ŻYWO NIE POWIEDZIAŁABYM TEGO.
Znając życie teraz będą komentarze typu "nie przesadzaj" "co za mazgaj" itp.
Mam to w dupie. Bloga będę pisać dalej, no chyba że więcej osób napisze mi, że to jest bez sensu. Wtedy go usunę a na razie chcę znać wasze zdanie.

22 komentarze:

  1. Nie przejmuj się tym!! kto to wogóle wymyślił?!!?!?!?! to nienormalne a ty się nie załamuj bo ten ktoś nie ma pojęcia o czym mówi! kurcze kim trzeba być żeby zrobić innej osobie taką przykrość!! nie załamuj się i pamiętaj nie zależnie od tego czy pojawi się taka osoba pamiętaj że masz ludzi którzy wciąż cię wspierają :D
    Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu się nimi przejmujesz? Widocznie tak miało być, a lepsze jeszcze nadejdzie. My jesteśmy z tobą i cię kochamy. Pisz dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się idiotami. Jest ich coraz mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem kto mógł tobie tak napisać ta osoba to po prostu idiota setnego stopnia.
    Nie przejmuj się takimi osobami :D Pozdrawiam Cię serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszą takie rzeczy tylko te osoby które zazdroszczą komuś czegoś.Nie przejmuj się takimi rzeczami i nie przestawaj pisać,bo naprawdę wychodzi ci to:-) P.S kiedy nowy rozdział?-roxi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 nowy prawdopodobnie pojawi się w poniedziałek :))

      Usuń
  6. Nie przejmuj sie i pisz dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. hey, kilka słow ode mnie. Cała ta nominacja to jest śmiechu warta naprawdę. Kto to wymyślił? Jakas banda snobów co za zadanie sobie wzięła zeby uprzykrzyc zycie ludziom ktorzy postanowili cos ze soba zrobic i przy okazji popracować nad swoim talentem? Lol żałosne naprawdę. Szczerze to mysle ze to banda niedorozwojow ktorzy chcąc sie dowartosciowac postanowili zgnoic innych, słabszych od siebie. Wiec cóż. Nie przejmuj sie bo szczerze? mi naprawde podoba sie twoj fanfic i troche fantastyki w opowiadaniu nikogo jeszcze nie zabiło tak? W sensie. To zawsze cos innego, urozmaicenie od szablonowych fanfick´ow. I naprawde przyjemnie sie to czyta:) jedyny minus jaki moge Ci postawić to za to ze długo trzeba czekać na nowe rozdziały- czyli to i tak pozytyw prawda? :) wiec głowa do gory i rób swoje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci <3 wiem, że długo czekacie gdybym mogła dodawałabym częściej ale niestety nauka ;-; ale cieszę się, że podoba ci się połączenie fantastyki :)

      Usuń
  8. To jest jakieś chore o.O Przecież jasne, że nie każdy ma w chuj talentu i napisze coś na poziomie tych naprawdę sławnych blogów... Masz grono swoich oddanych fanów i nie przejmuj się takimi idiotami! Sami nie napisaliby zdania! Mi się osobiście podoba Twój styl pisania i wgl całe ff! Takie aww! <3 I pamiętaj, że przez jeden zjebany komentarz nie stracisz swoich "fanów" (Osobiście nie lubię określenia "fan" jeżeli chodzi o opowiadania, więc nie wiem czy ty też nie lubisz, więc będzie sobie w cudzysłowiu ^^)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś
    zajebistym
    pisarzem
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA :)
    nie warto zwracać uwagi na takich chorych ludzi:)
    my cie kochamy, to chyba najważniejsze?

    zapraszam do siebie, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię i wspieram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Więc.... jestes niesamowita, piszesz serio genialnie i masz swietny pomysł wiec zacznij w sb wierzyc ;) zacznij serio olewac krytyke i nie buj sie stswic czoła przeciwienstwą , klopotom i ból om♥ nie warto....a temu tam co wymyslil tą stronke grstuluje wyobrazni, odwagi i GŁUPOTY XD HAHAHAHA gosciu jestes zabawny i załosny..... ah... ludzka (najczęściej męską jak w tym przypadku ;) ) glupota i zazfrosc nie zna granic.... ;) nie przejmuj sie mloda kolesiowi sie nudzi a ty ani mi sie wasz zucac tego co kochasz ♡♥♡ ;-)
    Tina (mam nadzieje se jeezcze zobaczysz ten post bo troche czasu minelo odkąd opublikowalas ten post XD i uwierzysz w sb KC)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przejmuj się kochanie ! Nie wiem co za palant wymyślił tę nominację ale to zapewne jakaś wredna suka. Twój blog jest na SERIO ŚWIETNY i BARDZO GO LUBIĘ. Uwielbiam to jak piszesz. Fabuła twojego bloga bardzo mnie wciągnęła i nie pozwolę Cię nikomu tak obrażać ! Pozatym każdemu się zdarzy popełnić jakieś błedy ,tak ? Nikt nie jest idealny. Jestem z Ciebie dumna ,że pomimo swojego braku wiary w siebie odważyłaś się założyć bloga i publikować tu swoje opowiadanie. To pokazuje jak silna jesteś w głębi :) Mam nadzieję, że już wszystko będzie dobrze i dalej będziesz pisać wspaniałe rozdziały !!! Pamiętaj ,że wszyscy Cię wspieramy (zwłaszcza ja ^^). Nie poddawaj się i uwierz w siebie ! ;3
    Do następnego :* <3. Alexa

    OdpowiedzUsuń
  13. 59 year-old Research Assistant III Boigie Tolmie, hailing from Cottam enjoys watching movies like Chapayev and Beekeeping. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Mustang. inny

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to nic, a dla mnie duża motywacja :)