poniedziałek, 14 lipca 2014

I'M BACK!

Hej, haj, heloł :D
To ja!! Jeeee wróciłam!!! Cieszmy się!!!
 Więc tak dłuuugo mnie nie było ale to dobrze bo przemyślałam parę spraw dotyczących bloga.


  1. Postanowiłam zmienić troszeczkę fabułę. Przez cały czas gdy blog nie był aktywny myślałam nad nim. Nie myślcie sobie, że o nim zapomniałam ;) heheheh nie mam mowy. Soł fabuła została zmieniona ale nic się nie stało bo jak widzę na razie nie zaszłam za daleko. 
  2. NOWI BOHATEROWIE! Mam nadzieję, że lubicie chłopców z 5SOS <3 gdyż pojawią się tu. Jeden z nich będzie trzecim głównym bohaterem. Nie powiem kim on będzie ale gdy przyjdzie szablon to zobaczycie! ZAJRZYJ W ZAKŁADKĘ BOHATEROWIE BO INACZEJ UDUSZĘ XDD
  3. Blog zostanie podzielony na części i tytuły. Np. ta część będzie miała około 40 rozdziałów i potem będzie kolejna.
  4. Pod każdą częścią będzie podsumowanie, czyli krótki filmik.
  5. ZMIANA NAZWY BLOGA NA STRONG!
To chyba wszystko. Mam nadzieję, że pamiętacie o mnie i moich wypocinach :/ proszę zostawcie tu komentarz pokazujący, że będziecie czytać i czy warto pisać.
Łapajcie tu zwiastun. Musicie sobie przypomnieć o czym to jest ;)

Pozdrawiam cieplutko i idę kończyć rozdział!


2 komentarze:

  1. Nie umiem się doczekać rozdziału :3
    Zapraszam:
    http://maranor5story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej juz nie mg siee doczekac !!! <3333

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to nic, a dla mnie duża motywacja :)