poniedziałek, 31 marca 2014

Krótkie info i duuże podziękowania

  No hej w końcu udało mi się na moment wejść :)
Więc tak możecie się spodziewać rozdziału, który pojawi się prawdopodobnie jutro. Przepraszam, że czekacie ale wiecie 1 kwietnia. Może i nie ma się czym martwić ale ja mam takie gimnazjum no i wiecie nie jestem z rejonu no... i... wkuwam ile się da.

  Chciałam też się was zapytać co myślicie o zmianie szblonu?

 I najważniejsze. Wchodzę sobie dzisiaj na zakładkę z rozdziałami i co widzę? Komentarze czytelników domagających się kolejnego. Łezka mi się w oku zakręciła ♥ potem miałam wyrzuty sumienia, że nic nie piszę i musicie czekać. Nie ma się co martwić już niedługo się pojawi :)

 Pozdrawiam was cieplutko ♥

3 komentarze:

  1. Nie zmieniaj szablonu ten pasuje do tej historii :D wiesz co akurat gdy zaczęłam czytać pierwszy rozdział u mnie padał deszcz i tak dziwnie się poczułam bo i u cb na początku padał deszcz i u mnie ale to tylko takie odczucie hehehhe :D czekam na na next rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się nie mogę doczekać kolejnych rozdziałów <3
    A szablon jest fajny i pasuje więc nie zmieniaj. :D

    OdpowiedzUsuń

Dla ciebie to nic, a dla mnie duża motywacja :)